ניהול כאבים כרוניים

כשמשהו לא בסדר, לגוף שלך יש דרך משלו לאותת לך לשים לב ע"י שליחת אותות כאב. בין אם הכאב הוא פתאומי או מתמשך, חשוב להגיב במהירות. אם הכאב אינו מטופל, ישנו סיכוי כי לאורך זמן יהפוך הוא לכרוני.

האקדמיה האמריקאית לרפואת כאב מדווחת כי 100 מיליון אמריקאים סובלים מכאב בכל שנה, ויותר ממחצית הסובלים מכאב מאמינים שיש להם מעט שליטה אם בכלל על הכאב שלהם. החדשות הטובות הן, שאתה בהחלט מוסמך להקל ואפילו להעלים את הכאב שלך יותר ממה שאתה עשוי לחשוב.

כאב חריף או כרוני?

תצביע על אזור הכאב שלך כדי להתחיל את המסע שלך להתאוששות. כאב חריף הוא פתאומי והוא יכול להמשך כמה דקות עד חודשים רבים, אבל לעתים קרובות נעלם כאשר מטופל. כאב כרוני הוא מתמשך ובדרך כלל מצביע על דלקת, מחלה או פציעה ואף נוטה להשפיע בדרך כלל על מצבם הנפשי והגופני של אנשים.

חמש דרכים פשוטות לטיפול בכאב כרוני

תסתכל על הדרך של HiDow לטיפול בכאב: עם עשרות שנים של חדשנות מאחוריהם, ל- HiDow יש סדרת המכשירים המותאמת לטיפול בכאב באופן אישי המשלבת טיפול ע"י גירוי חשמלי של עצב דרך העור לצורך הקלה ובמקביל משפרת את הגדלת כוח השריר. מכשירים ניידים, קומפקטים ונטענים אלו מווסתים את תחושת הכאב ע"י גירוי עצבי והרגעת השריר באמצעות שדרים חשמליים בטוחים. בשימוש קבוע, מכשירי HiDow יכולים להעלים כאבים תמידיים ללא תרופות שיכולות להוביל לתופעות לוואי לא רצויות.

האם אתם סובלים מכאבי ראש מתמשכים?

שתו מים! כאבי גב ובעיות כאב אחרות עלולים להחמיר כאשר אתה מיובש. לשתות שתייה זמינה מכל סוג עשויה להיראות כמו דבר הגיוני לעשות אך שתיית מים היא הדרך הטבעית להחזיר את איזון. הסיבה: מים נקיים מקפאין, נתרן וקלוריות, ובניגוד לנוזלים אחרים הוא אינו פועל כמשתן.

נא שקול שימוש ברפידות מחממות.                                                                               

HiDow עיצבו רפידות המחממות ומקררות כך שהן מותאמות באופן אישי ובצורה הכי טובה לאזור הכאב ולחומרתו.  רפידות מחממות עובדות היטב מכיוון והן יוצרות גירוי המאיץ את זרימת הדם המקדם את ריפוי הרקמות ומסייע בהרגעת השרירים.

תרגול מדיטציה ויוגה.

שתי סוגי הפעילויות המשפרות את הגמישות ותוך כדי גם מפחיתות מתח.  לדברי מעבדת Mayo, פעילויות אלו מספקות נוחות עבור אלה הסובלים מכאב כרוני. שמור על יציבות טובה. גם אם אין לך זמן לפעילות יוגה קבועה, ניתן לשלב יציבות בחיי היומיום שלך. תנוחת ישיבה שפופה מחלישה את זרימת הדם והעצבים, לכן חשוב לשבת ישר כדי למנוע מתח על עמוד השדרה. היה מודע איך אתה יושב בזמן עבודה ליד המחשב או בצפייה בטלוויזיה.

0